divendres, 8 de febrer del 2013

Cambodja: Angkor wat

Ueii!!! estiiic mol recuit! porto dos dies fen forçes kilometres amb la bici i no estic acostumat tanta bici! ahir vaig fer-ne 50 amb una bici mol choni i avui ne fet uns 15 o xinss! i passen factura apart que me tingut que aixecar a les 4:30 del mati per anar a veure surtir el sol!

 Una bona barra de pa de bon demati..es lo millor..passa que son adictives i un dia men vaig menjar fins a 5 barres..pff no pot pas anar be tan de pa..
 Aqui ni tiquets ni osties..si la noia esta dormin li belluges la hamaca i et servira lo que fagi falta!
 Aixo es lo que fa mes llastima de cambodja...kilometres i kilometres de boscos debastats per plantari arbres que crean la Goma! ara mateix no ser com es diu el arbre! pero pensa que no es veu el finaal inmens!! aquet cami el vaig fer per arribar a una zona on extreien pedres pressioses!...despres de 34kilometres amb bici arribu al lloc i em diuen..si tas passat un kilometre...reculuu i tornu a demanar i em diuen no u n kilometre mes endavant...a pendre pel cul! em vaig trobar una bona gent que em van portar amb la seva forguneta cap a un llac guapuu i ale! la bici a redera i descansar!
 Un pou com els que es feien abans!!
 Un ovni!
 Una ruta super xunga que vaig fer amb un guia! per passar de Ratanakiri a Mundulkiri..la cuestio es que estan fent la carretera encara i tens dos opcions pagar una pasta perque et porti un tiu amb una moto per camins de pols i furats..o anar a fer una volta inmensa..jo vaig optar per la que es veu a la foto...i pff noser si va valdre la penaa les vaig passar canutes..entre baxes...el conductor que anava com BOIG fins al punt que em pensava que cauriem...un parell de vegades...a mig cami tanbe va parar, perque va veure els rastes de una serp super grossa mig pam de ample!
vam fer com uns 170km!ara el conductor mol ben parit! el recomanu si algu va mai a Ratanakiri, tambe fa de guia per la selva.
A San bonorom capital de la provincia de Mundulkiri vam fer un trekking amb una noia de barcelona, monitora de submerinisme, va esta molt guapo el trekking! fins que va arribar la hora de dinar i quant vaig obrir el meu tapper hi havia alla dins un parell de cucs! de aquells que li agraden tant a la meva mare!ehh que si mare?jejeje amb la gana que tenia vaig tenir que desistir...i no menjaro...
Segurament em deixare moltes coses per explicar algun dubte de les foto deixeu alguna pregunta.
 Vas caminan per el centre de un poble! i et trops en miliquito
 Aqueet personatge, quant es va assentar al meu costat va ser com una disputa per qui guanyava mes tarreny...ell s'apoderava del meu i jo apretava perque no sembles una sardina...aixo va durar fins que es va despertar el lleo que portava a dins..amb el cap apollat al seient de davant..feia uns ronquets que despertaria el mes profunds dels sons..increible...jo em descollunava perque es que els ronquets que feien no eren normals..despres de riure una estona em vaig adonar que la dona que estava mirant cada vegada rient..era la seva dona! El home de tan en tan es despertava i feia un com ostres perdona eh..(pels ronquidusss)em ficava la ma a la cuixa vulgen dir..usentoo no i puc fer-hi res...pro molt amable!
 Ja soc a Siem Reap! poble on descansa la famosisima Angkor wat..temples temples temples..abans de comensar amb els temples prefereixo visitar algun museu i alguna cosa que semblava interesant..com el museu de les mines antipersones..la veritat esque fa posar la pell de gallina..
Batec Garrotxi va ser el protagonista de moltes fotoss!
Angkor Wat despertarse tan aviat per aixecarse amb nuvol..i no poder veure la surtida del sol!




















Quant vaig arribar a Siem Reap tenia la ideia de comprar el tiquet de tres dies per visitar els temples que val uns 40$ a diferencia del tiquet de un dia que val 20$. Despres de rebre alguna recomenacio de amb un dia n'hi havia prou..amenys que siguis un fanatic dels temples! Jo a les 11 del mati ja en tenia els cullons plens...realment es una passada esta moolt be!pero entre la calor i tot...quant ja n'has vist un parell o tres...no canvien massa un del altre. Aixo no vol dir que no valgui la pena visitar-lo! esta molt be pero tres dies..pff
Porto ja dies amb unes imatges que vaig veure de un espanyol que vaig coneixer Laos que va posar al Facebook de una zona de cambodja..i desde que les vaig veure nomes tinc ganes de agafar un bus directe alla!
Pero em vaig relaxant perque estaria masses dies alla sino...mestimo mes anar-ho fent de mica en mica..pero bueno perque entengeu mes be lo de les fotos..son aquestes(els ie robat dl face)



Aixo el mes de Febrer..us entenc molt be..a de fer molt de mal! jijijiji

4 comentaris:

  1. Que capullo!!!!!! Disfruta-ho tu per nosaltres! El Temple és impressionant, molt guapo, quina enveja. A passar-ho bé!!!! Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jojojo! Platjeta platjeta!em podries enviar la boira!

      Elimina
  2. Ara sí que has fet unes fotos moooooooooooolt maques!!!Ami que m'encanten els arbres,he trobat fantástiques !!! No et preocupes ,tu pots menjar tant de pa com vulguis,já cremarás!

    ResponElimina
  3. Eske ta molt boo!!avui puder men vaig a fer uns massatges del rollu aket k et posen gots a tota la eskena que xuclen per dins!!

    ResponElimina