dimecres, 27 de novembre del 2013

Australia: Brisbane to Sydney


Aixo de treballar sense motivacio..sense objectius es molt molt aburrit! I jo sense aquestes coses dos coses no puc treballar llarg temps! per lo cual li vaig dir amb Need que men anava abans de lo que haviam pactat...va quedar molt sorpres pero es va portar super bee em va dir que si mai vui tornar a treballar per la zona que no tindria cap problema! em va voler reservar el bitllet a Melbourne i per remataro em va convidar a sopar a casa seu el ultim dia de treball!

La veritat esque e tingut moolta sort amb el tema feina, me trobat molt bona gent..pero era hora de marxar i començar a viatjar un altre cop! m'en anava un parell de setmanes a casa la Liza la noia que vaig coneixer al rocodrom i vam passar tants bons moments !

Ella estava bastan ocupada preparan el viatja que faria cap a sud america ! Pero es va portar molt be deixanme estar a casa seu tingen supars amb familiars seus i dedican el poc temps que tenia en ensenyarme coses per Melbourne!

A estat bastant complicat perque al final la barrera invisible del idioma acaba siguen una gran barrera!
I es fa pessat parlar quant avegades no tens ganes de pensar cada paraula que vols dir..

Un cop passada les dos setmanes amb la Liza vaig comprar un vol direccio Brisbane i alla em vaig posar aamb contacte amb gent que estava buscan companys de viatje per compartir gastos del cotxe!

Tal cual vaig arribar al Aeroport em vaig posar a trucar gent, amb la sort que em van venir a buscar al aeroport i amb aquets mateixos vaig comensar el viatje que estat fent les dos ultimes setmanes desde Brisbane fins Sydney que a sigut basicament Byron bay i algun altre poblet del voltant!

La Noursika de Belgica, la Laura de Wales, i en Felix de Alemanya...han sigut uns dies que vulguis o no sempre aprens algu i amplies les teves zones de comfort amb les coses..
Pero tambè e notat molt la diferencia de edat i les coses que ens interesavan a cada un...hi havian dies que estava al limit de agafar la maleta i cardar el camp pero despres passava algu que deia vaa que aixo estaa guaay o feiem algu interesant...pero esque gastavam moltes hores del dia buscan llocs per carregar els mobils i aquestes merdes mentres de buscar coses interesants per fer..

Evidenment tambe em fet i passat coses interessants com en Gerry el home que ens va convidar a ficar la tenda de campanya a casa seu...ja que aqui tens que anar amb cuidadu de on fiques la tenda perque no et fiquin una multa!

Una manera de donarli les gracies li vaig fer unes pulseres per les seves filles! que ben content va marxar!

Byron bay la veritat esque mola i els mercats que fan el diumenge encara mes! molt de ambient surfista, que no vam poder evitar provar algun dia!
Encara m'enrecordava una mica de les clases que ens van fer a Brazil amb en marc..pro jo com sempre a la que passen vint minuts a l'aigua tinc que surti que sino em moru de fred...tinc que estar molt molt actiu dins de l'aigua per no tenir fred.







La majoria dels dies ens quedavam a dormir a la platja sempre i quant el temps o permitia!
No havia dormit mai crec al aire lliure i menys en una platja! La veritat aixo es la experiencia mes gran crec que m'enporto de aquets dies amb ells! El anarte a dormir miran les estrelles i despertarte veien com surt el sol...no te preu!
Jo em solia despertar cap a les 5 dl mati..un dia no vaig poder evitar treure la mascara de porc i ferli una broma amb en Felix..de veritat la mascara aquesta de porc te una efectivitat de un 100% si estas dormint! el espant que es va emportar amb un parc a tres centimtres de la seva cara va ser importaant i el riure que vam fer despres els dos va ser molt graaaan!!
Despres de varis dies de anar menjan a les barbacoes arriba un moment que dius jo passu ja de menjar mes menja de aquest, em de variar una mica!
Ja feia un temps vaig veure el invent de el fugunet de la llauna i el video va tornar apareixer amb un link de aquets de internet! i va arribar el moment de posarlo en practica i la veritat que el resultat va ser moolt positiu! Pastaaaa arroozz! lo que vulguis ara! una altre cosa que m'enporto cap a Nova Zelanda!
Tinc bastantes mes fotos al mobiil! pero alla estaaaaan! jejejeje vam arribar a Sydney I ells sen van anar a un festival de musica i jo vaig pujar al tren direccio a les Blue mountain necessitava  natura i lluny de les grans ciutats! cada vegada aguantu menys dies en una ciutat gran. Aquesta vegada e durat 0 dies! Ara tinc que planejar el cami de Katoomba ( on estic ara) fins a Melbourne que em tinc que trobar amb el Allan i la Laura els amics que vaig fer a Laos i amb el Allan vindra amb mi i l'Albert cap a Nova Zelanda on estarem les tres primeras setmanes vivin en una casa de autosuficienca on aprofiten els recursos de la naturalesa ! el lloc es diu Wilderland per si algu li interesa!

Espero no tardar tant la proxima vegada! una abrasada a tothom"!!!!!! men vaig a caminar una mica per la muntanya amb els peus de gat! que per aqui hi han molts de llocs de escalada! es mes gran que sadernes aixoooo! pro sense riu...:__(






Dema faig la maleta i men vaig de Katoomba-Sydney i despres començare la aventura Sydney-Melbourne fent autostop...800km la veritat que avegades jo mateix em convensu de va que tanpoc es tan caar nari amb bus o algun altre transport com per arribar aqui Katoomba el plan era fen autostop..son 70 km desde Sydney pero quant vaig veure que valia 8 dolars nomes i amb una hora ja em plantava aqui doncs vaig decidir fer-lo amb tren! Pero esque si faig el trajecte Sydney melbourne fen dit se que em portara moltes aventures i histories!
Aquet mati e conegut un noi de USA que li agrada corre per taaan dema de bon mati a corre per la montanya i despres desmontar la tenda direccio Melbourne per trobarme amb els catalanss! Allan i Laura!

4 comentaris:

  1. joan!!ja era hora que actualitzessis!!!a topee una abraçada immensaaaaa!!

    ResponElimina
  2. joan!!ja era hora que actualitzessis!!!a topee una abraçada immensaaaaa!!

    ResponElimina
  3. Ara hooooome.Sentim moltes SAUDADES !!!La marona.

    ResponElimina
  4. vaa que aviat ens veurem per aqui asiaa mal parits

    ResponElimina