dilluns, 7 de gener del 2013

Laos: Vang Vieng

Boon dia! el barça va estupendo..el madrid cada dia esta pitjor...que mes es pot demanar!
Avui penjare mes que res fotos que em fa forsa mandra escriure!
Vaig surtir amb el noi de Russia que es una maquina de no gastar diners..per mi es massa extrem la manera que viatja ell..dormir amb una tenda i menjar platans tot el dia! Pro bueno cadascu fa lo que vol!
Vam sortir de Luang Prabang direccio Vang Vieng unes 200 i picu kilometres que se sol fer amb unes cinc hores, nosaltres vam fer autostop, i ja quant portava una estona alla esperant ja mestava rallan..no m'agrada gens esperar..i no ve de ara..no m'ha agradat mai esperar! pro amb paciencia al final es va parar un cotxe i entre un cotxe i laltre vam pujar amb un camio de cervezes que aquet ja ens va portar directes a vang vieng mes o menys les 11 del mati i vam arribar les 5 de la tarda..mes o menys..perqui no li agradi aixo del Autostop..que pensi amb Pequin Expres el famos programa de Cuatro que feien extactament lo mateix per tot Asia! Al principi vaig pensar que seria el ultim Autostop que feria..perque es va fer forsa pesat alla dins el camio..pero tambe crec que sem ages fet igual de pesat dins el autocar..! Avui em fet com una competicio al mes estil Pequin Expres el rus que te molta mes experiencia amb fer autostop, ma proposat fer com una cursa aiam qui arribava primer a un poble que estava a 6km mes o menys! buaa ara si que m'agrada fer autostop! comensem i ja amb ell l'agafen deseguida..i jo mespero una mica mes! pujat amb una moto el veig a ell parat amb una botiga compran platans..com no!
Bee ja vaig primer! el que mestava portan em deixa i continu caminant i vaig a mirar tambe una botiga a comprar una bossa d patates o algu..i paam! m'he adelanta l' Andrew jajaj aixoo m'agrada!! pasan uns nens petits amb bici i convensu amb un perque em portii!! i drespres e agafat una moto i despres un cotxe, que no s'havia on era lo que li indicava..total que mentres anava amb cotxe e vist al Andrew i jajaa vale ja tornu anar primer! i em deixa el cotxee i demano aixo es Nam Sang?? no noo esta 2 kilometres enrere...uaa me passat de llarg..hi havien uns nanus cabrons que s'enreien de mi perque feia autostop i parlavn entre ells rigen..res de bo deurian dir..total que e aconseguit una moto que ma portat exacte fins el lloc! i estava el Andrew asentat amb una cadira  esperant..pero clar jo e arribat per el costat contrari per on tenia que arribar! i lie fet una mica de espant! i despres em comentat la aventura aiam kom li havia anat a cadascu! a estat realment entretingut!
 Em anat a veure unes coves força guapes! era com el neixament de un riu petit! em entrat 200 metres dins la cova! guay guay! ara ficare un piloo de fotos dels paisatges que es veuen per aqui Laos! es podria dir que esta freg a freg amb nepal sobre les millors vistes i muntanyes..estan molt guapues aqui..i la sensacio de estar al mig de pages es increible!! per els carrers corren gallines..porcs..vaques..anecs..esta molt be! i per tot arreu hi ha la gespa aixins verda tallada arran..que et venen ganes de estirarti i fer una migdiada!!







 Aqui apareix el mestre de la meditacio! no gasta pas mes de 1 euros el dia..le tingut que patrocinar amb la samarreta que si no el pobre no arribava a Vang Vieng! i com que en portava dos de aquestes lie regalat una (regal de reis).
















Segurament estare uns dies mes per aqui Vang Vieng! es un poble molt conegut per venir-hi de festa! conegut per beure molt alchol i tirarse amb el flotador per el riu un pneumatic. Pero fa un temps, el govern u va parar, perque es trobaven molta gent morta riu avall! em sembla que man dit unes 20 persones l'any, i els altres governs van fer pressio al govern de Laos perque u pares! Encara corre algun gringu  amb ganes de gresca! Pero el lloc es molt ben parit...pots escalar..anar amb bici de muntanya...visitar coves, cascades..! amb dos dies cap a Vientaine la capital de Laos, diuen que es molt i molt tranquila sembla que estiguis a un poble! Estic segur que es aixins per aqui es respira ja molta tranquilitat i Luang Prabang igual. vaa vingaa!! adeuciauuuuu visca el barça!

2 comentaris:

  1. Així m'agrada :viatge sà ,i divertit.L'Andreu es ben bé rus ó mig català? jijiji FORÇA BARÇA!!! FORÇA JOU!!!

    ResponElimina
  2. Hola, soc la Mireia Vila la filla de l'Encric d'olser. El meu pare diu ke tornis aviat. Que vagi be el viatge. Visca el barsa!!!!!!!!

    ResponElimina