dijous, 20 de desembre del 2012

Tailandia: ben acompanyat! ;)


una mica de musica!

 Ueiii!! estic Ayuthaya! el poble en ruines! la veritat es que set pot possar la pell de gallina si te imagines lo que podria aver passat aqui!! primer de tot! aquets dos ho tres dies e estat viatjan amb dos noies de vilassar que vaig coneixer al barco de sortin de koh Tao! elles tanbe pujavan cap a bangkok per tant aquet tros lem fet junts! i mue passat molt bee ratos..de molta calor..ratos de caminar sota el sol...ratos de molta gana...i ratos de riure! Amb elles e apres que es pot viatjar molt mes barato!
Elles porten tres mesos viatjan i ja tornen cap a catalunya! despres de aver visitat Tailandia i Indonesia! ma anat molt be per apuntar consells i llocs per visitar a Indonesia!
Nomes de arribar a Chumpon tot molt menys turistic ens dirigim a una zona de la costa tailandesa que ja no recordo com es deia! pero molt i molt tranquil..amb prous feines turistes..i els pocs que hi havien eren gent forsa gran..sobretot homes sols i grans..feien pensar una mica malament..que i feien per aqui voltan sol..noser hi ha de tot!
Al lloc aquet vam voler  veure una muntanya que a dalt de tot hi havia un temple dels micos que es deia..pero esque era una bastiesa la de micos que hi havia molts molts! comensem a pujar escales..i hi havia al mig de les escales pude vint micus barallanse entre ells..un que li agafa la cua! l'altre que vol marxar pero no pot!..buff Jessica vos dir que val la pena!?si va provem ja s'apartaran, dos passes mes i ja es tornaven a barellar! i nosaltres que ja baixavam les escales..i vam anar a veure un altre temple que hi havia per alla!!
Total al vespre teniam un tren que surtia a les 23:00 direccio bangkok! i arribavam a les 5 del mati! Ens asentem amb les dos noies que no us e presentat la Jessica i la Laia son dos germanes..que passen bona part del dia tinguent petites discusions entre elles..pero noser com su fan que amb dos minuts ja, es com si no ages passat res..Estavam tots tres alla asentats i al meu costat una noia Tailandesa, ens inventem un joc amb una llibreta del rollu aquet que jo dibuixo un dibuix..li ensenyo al seguent..i el altre, te que representar el dibuix..i la tercera persona te que endevinar que es! vam riure molt fins al punt que la noia tailandesa va fer alguna ronda tanbe i algun que altre dibuix!



tinc un video que el penjare quan tingi mes rato!anavam amb tercera clase! que dur es voler dormir i no poder....tothom ja estava estirat quan vam arribar i nosaltres erem dels pocs que estavam asentats, el cap no sabia on posar-lo...e dormit poquisim! e dormit tan bee! que avui a les 23:30 torno agafar un tren..aquet cop jo sol..em separo de la Laia i la Jessica i la veritat que em sap greu perque mu e passsat be! Pero segur que coneixare algu mes pel cami! osigno ja va siguen hora de fent algun tros sol!

Les fotos estan molt desordenades per aconteixaments..anire comentant que son cada foto!..



 Aquesta em va fer molta gracia pel cartell de NO SEX MASSAGE ONLY! 

 El dia que vam anar a la platja tranquila de Kapi pravi o algu aixins es deia el lloc! un lloc molt tranquil! que un bon tailandes em va deixar un pneumatic per poder jugar una estona. Em va agrdar molt el lloc per estari mes de un dia i fer una mica de snorkel!
 Bueno aqui ja vaig fer una de les meves..com sempre vaig sobre la marxa..i no men entero ni on anem ni que fem..deixava que elles organitsesin el dia..total que anavam a la platja i no portava banyador..ni tanpoc calsotets(plan ahorro) vaig tenir que anar a comprar lo mes barato que hi havia a les botigues..i vaig trobar com uns calsotets de nen petit pero del estil MAGIC com els guants que donava molt de si la goma! i valia 25 baths! cap a casa el estampat..estava a la alçada de les circumstancies!osus..cors..etc!
 Com  us e dit les fotos estan molt desordenades..aquesta foto es a Koh Tao amb un lloc que em vaig anar a fer un massatge pels bessons en principi..pero res de bessons va ser els peus..pero les noies unes autentikes Tailandeses..realment es nota molt quan et trops amb gent amb els gens del pais! un somriure de punta a punta! i rient per cualsevol cosa! super simpatiques, sense paraules!
 Aqui es al Ayuthaya passejos amb elefant..ma inpactat bastan aquets llam de ullals!! em sembla que no navia vist mai cap de tan grants!

 Baby banana!
 Aquet noi era un dels professors de el curs de submarinisme..pero de un altre grup! els dies que vaig estar per alla t'en adonaves que aquesta gent sempre estan contents!deu ser que fan la feina que els i agrada i la vida que porten!

 Avui me menjat un gusanillu de aquets que li agraden tant a la meva mare preferida!realment me le menjat nomes per ella i fer la foto! jejeej tenen com un gust de fusta!

 Aqui tailandia es una bastiesa la de mercats que et pots trobar..aqui concretament el peix era molt i molt fresc! feia molt bona pinta i molt barato tot!passa que no podiem cuinar-lo enlloc!


 Aqui em vaig trobar una botiga com de bromes!de el rollu mascares amb morrus i tal!! molt originalss jeeje po no en vaig comprar cap! lo que si que vaig comprar va ser un parell de caixes de patardos! amb un bon somriure a la cara! pensant el moment de fer-los servir!! jejeej s'acosta sants innocents! pim pam puuuum!

Dema arribare a Chiang Mai!sol solet..perque al vago que vaig no es velluga ni un sol turista.. alla per lo que m'explica la gent! fa mooolt bona pinta! naturaleza, muntanyes...cascades d'aigua..cursus de massatges i de cuina...tot i que no crec que en fagi cap perque son amb angles...tanbe me apuntat a treballar amb alguna granja..pero esta complicat..pude la setmana que be puc entrar amb alguna!ja vurem! cada vegada esta mes aprop Laos el proxim desti...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada