dimecres, 12 de desembre del 2012

Tailandia: Canvi de plans

Estava a la cua de la embaixada de la India i es va sentar al meu costat una noia de Mallorc..buaa podia parlar catala!quina sensacio mes estranya!Em comensa a parlar! de bueno els plans que tenim cada un..on em anat cada un! i em remarca de lo ben parit que es tailandia..que es pot fer escalada...llogar una moto durant dies a molt bon preu!platjes increibles!i jo alla asentat amb una ma els papers per fer el visat..i laltre costat la noia explican-me lo guapu que es tailandia...I al mateix costat on tenia els papers tenia una noia de Estats Units que nomes em deia que no sabia pas si aconseguiria el visat de la india..perque tindria que esperar una setmana mes..i jo una setmana mes a nepal no volia estar mes!Em tornu a girar a parlar amb la noia de Mallorca..ja per dins meu nomes tenia ganes de anar Tailandia...i llençar aquells papers..o que em fiquesin problemes per el visat i deixar per un altre dia la India!Arriba la hora de saber el desti INDIA-TAILANDIA.
Estava amb la meva traductora Mallorquina..traduin-me que els papers que tenia no estavan be..perque els formulari que avia omplert era desde una pagina espanyola i no la de Nepal..tornar corrents omplir el formulari , al costat!pagar un euro i tornar a portar els papers..a la finestreta!
Li donu..i no estava be tanpoc..tornar omplir el formulari de dos pagines! total els problemes que em ficavan eren tonteries..pero esque ja no tenia ganes de anar la india...arriban tot de gent al voltan meu intentan vendrem el seu producte..caloor..polss..segur que es mol macu..pero tenia ganes de platja..

Abans de continuar lleguin't! ficar aquesta canço!

M'en vaig pitan a comprar un bitllet cap a bangkok!entre alguna que altre problema mes..al final en trobo un!
Buaaa ja nomes tenia ganes de tencar la maleta per dalt..i obrir-la per sota..on i tenia el banyador..tovallola..xancletes que no havia pogut fer servir fins el moment!
El sac de dormir el vaig regalar amb noi que estava per alla enflairan cola, la cara que va fer, quan li vaig donar el sac de dormir..bueno esque no su creia va marxar corrents amb el sac i amb un somriure de punta a punta! I esque en molts i molts mesos ja no el necessitare..com a molt a Nova Zelanda  po esque passaran molts de messos i nose que passa aquesta mochila sempre hi ha lo mateix i cada vegada costa mes que i entri TOT!
A Bangkok! vaig entrar amb el passaport del Brasil, que a diferencia del espanyol tinc tres mesos directes de visat..comparat amb el espanyol que tens un mes de visat i un altre si renoves amb alguna oficina! Anava com ja de costum cagat al aeroport..aiam que em diran..perque aquets llocs es com una loteria..
Em demanaran vol de tornada?Me passat amb els kilos?
A la primera pregunta em vaig fer un pla B! el mateix vol de anada, el tenia amb un email al correu..per tan el vaig fer entrar al word i vaig canviar el desti...la arribada..els horaris..codis de vol..TOT intentan fero el maxim de real! que si em demanesin un vol de tornada pogues dir algu..que no em quedes com a barcelona amb la cara encantat!AIxo no es una cosa que mu inventi jo...conec altres blogs de viatjers que han passat mes de un paiis aixins.
Po encara no havia acabat tot! estava fen la cua del visat amb el passaport del Brasil..i nomes de arribar a bangkok allo ja s'emblava un altre rollu!tot somriures!i fen la cua del visat, simplement em van dir que no podia entrar al pais..i el tiu descollunanse!i jo joder aiam? el problema esque siguent Brasil..tinguent zones amb febre groga em demanavan la vacuna..ja la tinc la tarjeta pero estava a l'altre maleta..Un altre cop gracies a una traductora..Argentina que va tenir el mateix problema que jo! pero bueno la cuestio es que aqui la gent sembla que et rep amb un somriure, i intenta ajudarte sense res a canvi..cosa que altres llocs no semblava aixins!
proveidor oficial BATEC GARROTXI

Aqui Bangkok hi han mercats molt grans! pero noser perque aquets mercats, si tot arreu esta plee de parades amb menjar i coses per vendre! pero esque per tot!! i coses molt bones!
Aqui Bangkok em vaig deixar moltes coses per veure! pero esque aixo era una bastiesa hi havian Centres comercials molt i molt grans! ni havia un amb unes 2.000 botigues a dins...vaig anar amb el Skytren semblava que havia arribat europa tot molt modern!
 En aquesta foto de sota! era mol divertit, perque baixaves del skytrain i et trobaves amb aquesta llam de pantalla i surties tu a la pantalla, i sobre el teu cap apareixia un caixa com un regal i per obrir el regal tenies que saltar i sortia com un premi..que amb la lletra tailandesa era impossible entedre pero esta guay!
 Mes fotos bangkok aixo era una pota de pollastre que venian a les paradetes del carrer!no estava malament! passa que esgarrapava una mica les galtes!
 Un cop ja decidit men vaig de bangkok! vaig estari nomes dos dies, i em despedeixo del noi Italia que vaig coneixer alla i vam veure algunes coses, i me enfilu al autocar de 12 hores..que mal organitzan mare de deuu..pero fatal..semblava tot una mafia..lo tipic que et deixen a una mena de restauran al mig de una carretera al mig de cap lloc! perque deixis alla el maxim de diners..i te intentin vendre algun paquet de viatje!molta gent es va emprenyar amb aquesta gent com u portaven!
Arribem a Railay jo i un noi de suecia molt simpatic! molt indignats amb la mafia tailandesa...i jo amb un mal de panxa i unes cagarrines importants..!de Railey passem a Ton Sai la platja de just al altre costat que es de 90% escaladors! un ambient molt agradable i no tan extramadament turistic com es veiaa fins al moment...alla em vaig instalar amb una tenda de campanya de una guesthouse lo mes barato que hi havia per la zona! al andema vaig anar amb els suizos a veure com escalavan..i investiga una mica la zona...i ja amb una pujada vaig quedar bastan estallat..i entre els brasos i les cames de anar a corre al mati..al vespre caminava com un cangreju(per cert em vaig comprar uns pantalons de corre a bangkok!)
 Dels tres nits que estat a Ton Sai una vaig anar a fer Deep water lo que traduit sera psicobloc!a la barca vaig coincidir amb un noi de barcelona, i feia tres anys que escalava..total que estava super enforma..jo amb tres o quatre pujades ja no m'aguantava pero la zona era mol guapa!



 E canviat les xuxes per la pinya...
 La ultima nit a Ton Sai va fer un plouraa bastan monzonic..pero avui al mati pet de sol!! i esque com es pot veure a la foto de sobre el dia que vam anar a fer deep water no feia gens de sol..per tan  no em ficu crema..una merda! avui tinc la esquena ben cremada!
Aquet mati em volia escaquejar de agafar la barca per anar a la platja del costat..i anar per un cami que hi havia a la muntanya..em desperto..em ficu els pantalons de corre per anar a explorar una mica...agafu quatre sugus que tenia de supervivencia! i som-hi! sembla que es aquet el camii...aqui si tinc que pujar amb les maletes..sera xungu pero no es impossiblee  i...HAHAHAHAHAHA buaaa a terra teniaa un ESCORPIT si dic que el escorpit era gros com una camara de fer fotos de aquestes digitals.. era inmens no exagero ben negraa!! vaig fer un crit que amb dos segons ja tornava a ser el cami anant cap a la guesthouse pensant que la barca era la millor decisio.
Avui vaig amb una parella de espanyols..i la veritat avegades sembla que estigi tot planejat..pero realment sempre al ultim moment apareix el seguent company de viatje!Dons amb aquesta parella de espanyols anirem a Koh Tao, una illa coneguda per ser capital mundial del submerinisme(aquesta frase de capital mundial del submerinisme le sentit de molts llocs)pero la gent que hi enten sembla que es cert! uns 200$  per fer el Oper water amb els tres o quatre dies de allotjament inclos! aiam quan arriben que sera.
I un com me instalat aqui amb el portatil i man portat el oli de oliva..que tan trobu a faltar..i le olorat...i e sentit aquesta olor..inconfusiblee..buaa a sem a ficat la pell de gallina!
Despres de Koh Tao men vaig cap a Chiang Mai que es veu que fan molts cursos de cuina..i encara millor de massatges! aixo si que me interessa!per tan en cuestio de una setmana em planto fen massatges!
Segur que em deixo coses per explicar..i ara que acabo de escriure tot em venen coses! com a bangkok a tot arreu podies trobar per fer massatges i amb el noi de Italia vam anar a dos llocs! el primeer un DEU tot i que era molt turistic va fer massatge de peus i bessons i esquena per 4 euros mitja hora..la part de la esquena sem va ficar la pell de gallina i tot! que BE..
i bueno l'altree lloc on vam anar ens van enredar...perque era una tapadera allo...resultava que era un massage con final feliç..ja ens va estranyar que nomes de entrar a fer el massatge ens fan dutxar-nos!i lo altre us u podeu imaginar...quan vaig veure la cara del Paolo surtin em vaig fer un far de riure! perque no entenia perque aquella noia li tocava els ous..!!jaja jo simplement feia veure que no la enteniaa i ja en vaig fer prou!
Per cert si algu s'anima a passar per aqui els plans dels proxims mesos seran aquets

RUTA PREVISTA: Tailandia-Laos-Cambodja-Vietnam-China-Malasia-Filipines-Indonesia
                                 1mes        2set       2set        3set         3set    1mes       2set        1mes


3 comentaris:

  1. Joanet!! veig que t'ho passes de conya!!me'n alegro molt que tot et vagi tant be , segueix gaudint i escrivint que m'encanta llegir les teves aventures, aixo es millor que cualsevol llibre ets bonissim .. cuidet molt trampat petonarru :)

    ResponElimina
  2. Joan, que guai el blog! quina enveja!! tuu, si llegeixes això i encara no has fet el curs de cuina a Chiang Mai, segur q trobaras molts llocs per llà, eh, però jo en vaig fer un (la web dl lloc: http://asiascenic.com/), si no saps on fer-lo, el recomano! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. home dons!! mercii ara me la mirare! tanbe estava buscan a workaway per fer alguna treball!

      Elimina