dijous, 27 de desembre del 2012

Tailandia: Cami de Pai



Boon dia! I bon nadal!
Des de el dia que vaig llogar la moto que no actualitzava, i no pas perquè estigues al hospital.. Per cert va anar molt be el dia de la moto. Em desperto ben aviat a les vuit ja estava apunt per agafar la moto i començar la ruta planejada.
El dia abans la gent del hostal una gent super maca, m’havien deixat posar la moto a dins..i bueno quan me desperto al mati per anar-la a buscar, em trobo que la aviant tancat amb un cuarto amb clau..merda tiuu! Bueno vaig esmorzar aiam si faig temps i arriben ells i obren…una hora i res…no si ja vuras ..encara me hauran fet la broma de com que es diumenge..em quedo com un tonto sense moto..agafo una targeta de la gusthouse i vaig a una botiga fent-me la víctima que em truquin aquet numero i aiam si obriran avui o que!
Buff es diumenge però obriran mes tard..les 10 o’clock! Ja eren les 9 i picu..paciència! Vaig a fer una volta per la zona na arrossegant les xancletes  9:40.. vaig cap a la guesthouse!
Toquen les 10…10:10 tu bueno aiam torno anar a una botiga que tornin a trucar! Truquen i diuen que amb cinc minuts estan allà... ja m’estava començant emprenyar!
Pobre dona..em va saber un greu després quan la vaig veure sortir del cotxe ja va sortir del cotxe amb les mans juntes davant la cara..aixins com demanant perdo..  sorry sorry sorry sorry anava dient! I cla ami ja sem va escapar el riure! Que no passa pas res..pobreta quin greu li va saber total es va endescuidar de dirme on estava la clau..
Bueno comença la aventura agafo la moto i ja em salto el trencant.. prrrr tornar a recular! Ara si es aquet!! Que guay es això de anar amb moto allà on TU vols i ON vols i PARES on vols! La veritat estava tot molt ben indicat vaig anar a veure una suposada platja amb un riu...no vaig ni baixar de la moto! Vaig recular fins un trencant que vaig veure que posava waterfall i hotspring, estava força lluny uns 30km.


 
Però aquet cop no anava amb bici ..si no amb una moto! Tot de paradetes per el camí, paro amb un lloc per veure elefants..pero un lloc ben be per turistes molt cutre.
Van passant els kilòmetres i al final arribo a hotspring! Un lloc on hi havia aigües calentes naturals. Estava bastant interesant perquè ames a la entrada et venien com un cistelleta amb ous que els podies fer dins de l’aigua calenta..buaa que be van entrar aquells cinc ous! Al segon ou..ja vaig parar i vaig anar a buscar sal...mmmm que boo, em sembla que me tornat adicte a la sal, el segon ou sem va escapar el paquet i em va quedar el ou cobert de salt! ara si que estaven bons! També podies ficar els peus dins l’aigua gratis i banyar-te!

Tornant vaig anar cap la cascada d’aigua, que tenia que entrar per un camí de terra 5km tot passant per uns camps molt macos de Te xinès segons em van dir la gent de allà. Al final arribu a la cascada..esta be la cascada, pero bueno tanpoc era res del altre pont! Em giru i em trobo amb unes ulleres Okley o com s’escrigi! Cap a casa!
Tornant vaig poder tornar per un camí diferent cap a Chiang Rai..on vaig poder veure la presó de Chiang Rai (normal com les de aquí), i una cerimònia que des de on estava mirant jo feia pinta de ser un enterro.. Molta gent vestida de negra..i la gent de mes en fora parlaven sense problemes i bevien refrescos..
Agafo la moto i continu! No hi ha res com sortir de la zona turística i parar-te a menjar a qualsevol lloc! La tia quant em va veure allà..em va fer una cara com..ostia que fas tu aquí..entre un problema i l’altre ens entenem que nomes vull un plat de menjar, una gent interesant vam estar parlant del que estava fent del viatge i també del que es dedicaven ells!





(retallo fins al vespre)
Arribo a la guesthouse i la noia encara em deia sorry pobreta!jeje vaig cap a la habitació i ostres tenim gent nova! Una parella que sen anaven cap a Laos un de corea i la noia de Alemanya em sembla bona gent! Al vespre va venir un noi que era de Finlàndia!
Però aquet era un personatge.. vaig estar bastanta estona parlant amb ell, i nomes mirant el, ja aprenies coses per viatjar! Un altre que nomes viatja amb una mochila de les de anar a l’escola..! es comença a preparar uns histories. I li demano aiam que estava fent..tenia una cosa que escalfava l’aigua per fer un Te. Molta gent li demanar de on a tret allò! Perquè esque pots cuinar i tot amb allò!(en tinc que aconseguir un)
Ell dormia al llit del costat del meu..però noser va marxar a sopar i no va aparèixer en tota la nit..pero tota la nit perquè jo vaig aixecar-me al endemà a les 6 del mati per anar agafar el bus i el llit estava intacta.. caram...vaig cap a la estació de autobús i em trobo el personatge Finlandes..la mare que el va parir no potser, però que fas tu aquí?..vale ja esta no cal que u diguis mes, vas ben turrat..ja! buff  aquella ale...pudenta sem barrejava amb el iogurt que m’havia acabat de menjar! Usento molt em vas caure molt be pero te de enganyar men vaig al bus que em quedaré sense lloc!
Aquets altres dies els e passat de BUS a BUS per poder arribar a Pai el poble on soc ara..
 Chian Rai – Chiang Saen – Mae Sai -  Fang – Mae Malasai – PAI
Nomes e fet nit a Chiang Saen i Mae Sai els altres les connexions de bus m’han anat perfecte per arribar a Pai!
Chian Saen vaig poder anar a veure el Triangle d’or, una lloc on es divideix el riu i el mateix riu fa de frontera amb Myanmar i Laos i desde on estava jo Tailandia!
Es diu triangle d’or perquè fa uns anys enrere aquesta zona era la màxima exportadora de Opi del mon! I era tal el negoci que es feia que enves de pagar amb monedes es pagava amb OR!(resumit)



Mae Sai un altre poble de passada, em feia pensar amb andorra perque nomes hi havia que paradetes de cullunades que si pistoles de voles..lasers..joguines..moltes coses a per cert ja tinc el estri del finlandès per fer bullir l’aigua!jiji
Em desperto ben aviat al mati..avent dormit amb una barraca..on la dona del hostal s’emprenyava perque li volia baixar el preu..Em desperto i vaig amb els ulls mig clucats per agafar un cotxe que em porti a la estació de autobusos..alla conec dos noies tailandeses que també van a Pai!i  em veig mig salvat..perque tenia serius dubtes de si despres de fang hi hauria conexio per anar a Pai o tindria que arribar a Chiang Mai...(quin rollu tants de Chiangs i tants de pobles...pero amb el pilo de cops que els e dit..ja mels se de memòria)
Arribu a Fang i esque es lo millor quant vas un lloc que no es tan turístic! La gent et somriu, t’ajuda! Baixu del bus i faig trenta metres i ja estic pujat al que va direcció Chiang Mai amb un conductor super graciós..perque li demanava quan valia el bus..i em deia que no u sabia..i jo em quedava alla mirant pensant com que no u saps?jejej despres vaig veure que preguntes lo que li preguntes tot deia I don’t know! Començo a fer preguntes i intentar esbrinar aiam si el bus pot parar alla on jo necessitu i no arribu a chian mai que sinó tindre que agafar un altre bus per fer el mateix trajecte fins la meitat..vale guaaay la gent super amable!no estem a la zona turística!
Tot fent camí anava pujant gent! Puja una noia aixins joveneta..i el noi dels tiquets no li treia els ulls de sobres! Fins que un dels moments mira per el mirall i veu que l’estava miran i em ficu a riure vol gent dir..no saps res tu..i em fa una senyal volen dir..es wapa eehh!!? La noia estava parlant per telèfon! I quant penja es possa a plorar...i el noi dels tiquets ja estava aprofitan la seva! Jo com a bon català li demano a la noia/noi (encara noser que era) aiam que li passava, resulta que l’havia acabat de deixar el xicot...pobreta va estar com deu minuts plorant! I clar entre jo i el dels tiquets la intentàvem animar! Pero no reia..nomes el noi dels tiquets reia!jejeje i el noi/noia que tenia al costat noser pas que cullons va fer o que va entendre...pero va fer una trucada i em va donar el nom o el lloc on vivia una noia(suposo noser una cosa molt rara!) despres em va dir si volia el numero de telefon de la noia que plorava! Em vaig quedar pro que dius! Li vaig dir no no que men vaig cap a Laos jo mes tard!
Avui si que efet una bona parrafada..bueno ja acabo!
Despres de baixar el bus de aquella gent tan simpatica em trobo de pet un altre cop amb el turisme aquet abusiu Minibus i aquet tipus de gent! anava jo ben content despres del que m'havia passat i tal i puju a la furgoneta per anar cap a Pai i li demano a la noia del costat quan li havia costat el bitllet..em diu 150 baths desde Chiang Mai i jo estava a mig cami..total que li dic, quant em val el bitllet i em diu 150..pero si estic a mig cami..no estic a Chiang Mai i el tiu em diu vos baixar? quin tiu mes gilipolles li hages ficat el dit al ull! ara abans m'havia acabat de menjar dos botifarres molt potents! i jo estava asentat al seu costat i allo que amb els giravols em venian com rots..tres o quatre rots ja sels va menjar amb una mica de pa amb tomata!quina rabia em va fer allo! ja ser que nomes son 2 o 3 euros de res..pero no es aixo..es simplement que no prenguin el pel...li volia fer la broma quan arribes de fer beure que gumitava sobre seu...pero em vaig cagar i no u vaig fer...perque la ruta aquesta es coneguda per la ruta 732 o algu aixins i esque te 732 curves!
 Ara mateix estic a Pai i passaré el cap d’any aquí. Sembla un lloc molt molt interesant..llastima que a la nit ma espantat una mica semblava que estigues a Platja d’aro..
Aquet poble Pai abans era un poble rollu Hippy i tal..pero ara de Hippy no te ress!
Dema llogare una bici i aviam que trobem!


 Avui e vist que feien com unes proves esportives amb una escola! i me espavilat a buscar la entrada! era com una festa de final de curs..o algu aixins! on tambe feien menjar! eren les 12 per tant.. somii aiam que aconsegueixo al final e agafat un plat per 15 baths! i me asentat amb una taula on hi havia molts dels nanus de la escola ni havia un que parlava angles..i e pogut treure una mica de informacio! tenian 15 anys i ma dit que si volia podia corre tanbe..pero ja feia tard s'havia acabat...despres m'estava mirant uns gots que tothom portava que semblava com granitsats pero de molts gustus diferents tots eren de colors diferents! i e vist que eren 4 noies i tenian 5 gots! osti aiam que els i deman-ho  aiam si mel deixen provar, perque es que feien bona pinta! i aixecu el cap i ja mestava oferin el got! pero mel estava donan! me quedat sense paraules! definitivament la gent de aqui Tailandia valen molt la pena! pero els que treballen per el turisme extrem com sud Tailandia i llocs de turisme a tope foten pena! ara si vas amb un feix de bitllets tots son molt macus tanbe eh!
Adeuciauuuuu!! bon nadal!!




3 comentaris:

  1. em venian ganes d agafar una galleda de xuxes i marxar currents!!!

    ResponElimina
  2. Jajaja, avui si que t'hi has lluit!!! La gent no camvia i tu les xuxes et tornen boig aqui i alla!! Jeje. Quantes aventures i que guapo sembla tot aixo!!! Quan tinguis el primer cuinat amb el super bullidor que has comprat, penja una foto aqui!!! Xddd

    ResponElimina
  3. Jou hem llegit el teu blog anant amb tren a Barcelona i hem passat pipa! T'expiques molt bé ! Aquest cami de flors es guapíssim! És un bicicarril? És fantástic!

    ResponElimina