diumenge, 16 de desembre del 2012

Tailandia: Koh Tao = Submerinisme

Bonaa tarda!! ara no recordo quan vaig deixar la ultima entrada!comenso desde que vam comensar el viatje amb la parella de espanyols de Krabi fins a Saurathani per despres agafar un barco de nit i arribar a Koh tao! No tenia pas ni pensat ni plantejat! pero estic a Koh tao i fent un curs de submerinisme!
Una cosa que tanpoc ma cridat massa la atencio..arribem a koh tao amb un barco nocturn que semblava una patera dormiem com si fos una llauna de sardines..bastan malament abans de pujar al barco , anem a fer una volta per el port on hi ha un passeig molt llarg! ple de parades de fruites! moltes moltes! I jo no soc gaire fruitero..nomes piñero, platanero i pomero..lo basic..tinc que anarme acostumant a probar les fruites..pro em costa! totes totes eren diferents mai vistes!! amb els que anava nomes feien que dir-lis als venadors si podien probar.. aiam que tal..realment ni havian de moolt bones! provan una de cada parada..casi no feia falta comprarne mes! jo tradicional vaig comprar mitja sindria i una piña!
Bueno arribem a poort!despres de una nit bastan xunga..i ens ajuntem els 4 o 5 que erem..i nomes de arribar ens separem per fer unes gestions i quedem a una zona de la illa que es mes barata i el ambient esta guapuu! fem un croasant amb una botiga portada per un frances...aixo si que es algu tan com cal..no aquestes imitacions que volen fer de crosants de xocolata..que bueno..val mes no recordar-ho!
Ens portan amb una pick-up i el listillo ens porta just amb un caminet que anava directa amb una guesthouse de un espanyol que i deuria tenir comissio..pero bueno ens volia vendre una mica la moto..que no estava malament..pero evidenment no acabem de arribar i agafarem el primer..per tant anem a fer una volta!i realment estava forsa be..pero ens quedem a la del costat! que el curs de submerinisme Open Water valia 800 baths menys que el seu..i estava mes guapu les habitacions! per cert amb els 9.000 baths entra el allotjament... 4 nits! Esta molt be de preu! anavam amb un instructor que ja venia del barco i deia..que feia 6 anys quan ell va fer aquet curs, li va costar lo mateix...per tan s'ha de escoltar algu que i enten! no estava gaire convensut de gastar uns 200 euros de algu que no sabia si m'agradaria..i  menys fen el curs amb angles..(perque vaig voler)(o per encantat) en principi u vaig fer perque no volia separarme del grup que havia conegut al barco..i vaig pensar que tambe m'aniria be per apendre angles..i els monitors em van acabar de convenser..pero va ser mes per no tenir que fer venir un monitor espanyol....total que ja estava liat amb aixo..i amb angles..comensen les clases..no men entero de RESS..mare de deu on me posat..i el curs aquet despres al final es fa un examen...pasen els dies entre entrebancs..fer cares de no ser que mestas dient....i sobretot fer servir molt la logica i fixar-me amb els detalls..al final me ensurtit...
Sobretot dir que de una cosa que no estava gaire convensut al principi..un cop e entrat al mar..nomes dir que es brutal! alla dins es viu un altre mon!moolts molts de peixos...em recordava una botiga de aquestes de animats que tenen totes les peixeres amb tots els peixos dons jo alla al mig de tots!colors super vius!
Pro no tot era mirar peixos..deseguida men adono que haviem entrat per treurem un curs de suberinisme..per tan comensem a fer practiques de coses que et poden passar dins l'aigua que sapigues com reaccionar..osigi tot lo que havia entes fora l'aigua ara posaro a la practica a dins...SORT SORT que ens va tocar una teacher super ben parida i amb molta paciencia! buaa millor dificil...que facil que o feia!

 Aquesta es la nostra monitora!la canya!


Aquest es el grup que erem!nomes dir que la ultima inmersio va ser la milloor de totes!! vam poder veure un Tauro balena! increible! esta a la mateixa peixera que aquell llam de peix! no hi ha cap foto..pk la camara resulta que estava la tapa posada...sera el desti..pero buaa quan veus aquell animaloot tan gros! et pasen moltes coses pel cap! i una de elles!!es que a valgut molt la pena aver fet aquet curs!volia penjar un video pero no em deixa! ja mirare de posarlo per algun altre medi!! es veu tot sota laigua brutal! deixo de escriure pk esque mestan acribillan els mosquits pero mooolt! men vaig a fer uns massatges als bessons que els tinc molt carregats! vist un lloc que fan curs de massatges!!ñam ñam! i dema ja men vaig de aquesta illa per cert! i anire pujan poble per poble fins a Chiang Mai!! vinaa ens veiem adeuuuuuuu

4 comentaris:

  1. Quina enveja més sana.. gaudiexgaudeixgaudeeix ( :

    ResponElimina
  2. Cabronas!!!! A de ser una pasada!!!!!! Pasato beeeeeeee

    ResponElimina
  3. Cabronas!!!! A de ser una pasada!!!!!! Pasato beeeeeeee

    ResponElimina
    Respostes
    1. ueii u intentoo! ara agafu un barco tota la nit fins a chumphon! de alla maure d busca la vida pk e passat d agafar paket k sembla mes car...ja vurem kom anat al seguent entrada!

      Elimina