diumenge, 30 de desembre del 2012

Tailandia: Pai Pai Pai

Boon dia!! el primers dies aqui a Pai an set molt de relax...i no fer gaire res...e llogat una bici per els 5 o 6 dies que estare per aqui..per mourem per la zona i explorar els pobles i llocs del voltant!
Esta fent una calda cada dia que fa bastanta mandra fer cualsevol cosa! i la gent aqui es posa amb una hamaca amb un llibre..i na passan les hores..
Pero ahir a la tarda es va girar una mica la truita o podriem dir la hamaca! i exploran amb la bici amb una carretera cami cap a noser on, em trobo amb un cartell de unes festes que feien aquets dies i que feien una cursa....ep STOP giro la bici al altre costat de la carretera hi havia una casa i els i demano si em poden traduir que possa aquell cartell..perque estava tot amb lletra thailandesa.
No en trec pas aigua clara..total vaig a la comisaria de policies o algun lloc que em sapigesin dir aiam que..jo ja estava ben motivat perque la cursa era suposadament ahir..pero no vaig trobar res...noser, pero bueno vaig trobar un festival que feien de musica molt interesant.
soy un chico duro!


Deuria ser bastan importan perque va venir un ministre i tot..molt de policia i tota la gent de alla era local...noser perque pero no hi havian casi turisties nomes jo i tres o cuatre mes..i aixo que estava a cuatre carrers de on estavan tots!
Comensa a fer demostracions de balls i amb un noi de corea que vaig trobarme alla el intento enredar perque es possi a ballar tanbe...i el van enganxar amb ell i ami...tots dos a ballar ale..pero vaig riure molt! jo feia la meva gracia ballan..pero esque el corea era un far de riure! osti va ser molt bo! noser quin dels dos anava mes perdut..intentan seguir els pasos!


Bueno aconsegueixo surtir de la rollana...buff ja no ballo mes! el noi corea m'anava buscant! pero jo li anava tiran fotos entre riure i riure foto!



Anem a veure que feien mes o ostres tuu! mira que fan alla! fan lo de les lampares!! amb cinc minuts el cel estava plee de lampares de llum!! incireiblee les fotos van quedar bastan malament..pero va estar molt guapo! Vam estar bastanta estona alla, fent fotos! i tambe ens van deixar fer enlaire dos lampares!
Despres feien concert! amb una cantant molt divertida...amb musica aixins europea...i despres ja van començar saltar cantants famosos de aqui tailandia! les noies nomes feien que cridar!
El dia molta calor..pero al vespre fa molt de fred! i tenia que tornar amb bici..per tant jo me piruu!
Pensant ja amb en dema anar a fer una mica el turista i anar a veure les coses que hi han per veure al voltant de Pai!
Agafo un mapa i senyalo unes quantes coses aixins amb forma de ruta, per fer amb la bici! en principi tenia pensat fer una zona de elefants, un lloc on hih a aigua calenta(hot springs), i despres anar a veure un pont de la segona guerra mundial..i ja tornan anar a veure unes cascades..pero aixo ja u deixava per si anava be de temps, perque estava mes apartat..i no sabia si tindria temps..ames esmorzant aquet mati m'han dit com que estava molt lluny tot i complicat per fer-ho amb bici..que si moltes pujades i que el cami era dolent..bueno mil coses! pero si la persona que tu diu.. esta amb un cigarro a les mans..com que perd una mica la credibilitat!per tan ho intento i sino sempre soc a temps de tornar!
Em ficu la roba de DEPORT! i ale despres de un bon esmorzar! maleta al cistell de la bici i el mapa al costat! comensoo amb una mica de fresca!! pero esque despres fa moooolta calor!
Encara no portava una hora i ja em trobo amb els elefants..po tanpoc era massaa interesant!
Continuo na mirant amb el mapa! i el cami estava guapo amb camps de arroz i bons paisatges i entre sutrac i sutrac miru el cistell i merdaaaaaa el mapa! ostia p.....tornu a girar aiam si el trobo..perque era força important! molts de camins i trencants...que va res de res..deman-ho a la gent de per alla si tenian mapa..i tanpoc res..bueno les coses estan bastan senyalitzades...
I de fet perdre el mapa era lo millor que em podia passar! Perque d'aquesta manera et veus obligat a demanar on son les coses a la gent local! Em trobo amb el primer i li deman-ho per anar a les Hotspring! i em diu que res esta alla mateix a cent metres!! I me informa que val 200baths entrar uiii... li dic..i em diu pro bueno si vols abans de arribar hi ha un cami a la dreta que et saltes el control per pagar! per tant aquell era el meu cami..pot semblar una tonteria 200 baths pero que els estrangers pagem 200 i els locals 20...doncs no!

L'aigua estava a 37ºC perfecta per fer un riuu i que ningu et miri estrany! jejeje aqui mateix on em banyava conec una noia que viu cap al nord est, treballan amb una paquina web exportan accesoris de camping de la china! els tailandesos molent! pero nomes els que no treballen per el turisme de masses!Em faig un bany i continuu direccio cap al pont de la segona guerra mundial! pintava bee aixo de un pont de la segona guerra! i imaginarte com podia aver set allò.


I que voleu que us digui noser me imaginava un pont mig apunt de caure..desde el meu punt de vista crec que estava massa restaurat...perdia la gracia tan ben cuidat! moltisima gent!
faig quatre fotos i em trobo amb aquet senyor..bastan igual que el senyor jack sparrow o com es digi de la pelicula que tots sabem!jeje
Em puju a la bici i som-hi direccio al salt d'aigua! pujada baixada tornar pujar..i molta caloor em trobo un lloc que hi havian unes esquerdes al mig de un camp de terra i un bar restauran al costat..i men adono que aquets tailandesos..munten un punt turistic amb una pela de platan...amb cualsevol cosa u fant algu turistic..al final arribu a la cascada noser si haura valgut el esforç! esta força guapaa!
 ara pero no tenim res a envejar...esta molt millor sadernes...o altres llocs de catalunya..passa que no o explotem com ells!
Una cosa que em fa bastanta gracia de la gent de aqui esque estas preguntan algu o simplement parlant amb ells..i els demanes alguu i et diuen... un "aaaaaaaaaaang" ben llarg! si fan aixo esque no an entes res del que els hi has dit!pero fa molta gracia perque ho fan i ho diuen de una manera que sembla que vulguin com un..." a veuss que interesant" faa gracia com u fan!
Bueno tres dos dies i any nou!! jo ja tinc ganes de hanar cap a Laos, tothom diu que la gent es molt millor que aqui..me trobat mes que tanbe pensa com jo que la gent del turisme...no son gaire agradables!
I diuen que a Laos tothom son super amables, ames es veu que havia set colonia françesa i que encara tenen coses del passat com..barres de pa i crossants..nomes aixo ja fa venir ganes de anar..que aqui no hi ha res de aixo o es de una qualitat dubtosa!
Vingaa gent men vaig a fer una bona dutxa! bony any nou a tothom!

3 comentaris:

  1. Jou aquesta es una zona volcanica? Escolta ,el pá francés i els croissants es troba per tot arreu. Per cap d'any com celebren?Já ens explicarás...

    ResponElimina
  2. Molt bona la foto del coreà ballant! jajajajajajaj!!!!!!!!! M'hi piiixooooo!!

    ResponElimina
  3. agesis vist en directa! va ser mol bo!

    ResponElimina