dijous, 15 de novembre del 2012

Nepal

Aquet mati me aixecat ben aviat! me anat amb caminan cap a la embaixada de la india aqui al nepal..mol d fred al mati per falta de hanar mes abrigat..alla me trobat amb uns australians que feien cua....entengent lo que e pugut me agut de esperar alla una hora, fins les 8:30  que em pugut entrar i de mentres em estat alla parlan aiam quins plans tenia la gent..ha arribat el de estats units en Shoan em sembla que es pronunciava i com deia que havia viscut una temporada per espanya em pogut parlar una estona!i ma traduit alguna cosa que sino marxava de alla ben be sense saber que cullons m'havia dit.!
Em anat cap al centre de thamel i em fet emplenat el document que ens demanavan desde internet...jo fins el dia 6 no tornu anar a la embaixada..ell el 22, jo de mentres intentare fer la escursio dels annapurnes o algu similar..avui e trobat una escursio molt barata passa que per massa..noser si algu no eh entes..o es aixins barata..








Quant em anat a fer una volta pel centre de kathmandu hi havian moltes paredetes i coses per comprar una que ma cridat la atencio aquestes sardines que es menjen..que es veu que porten entre 1 i 2 anys mortes...tela...

Aquesta foto es de ahir al vespre quan amb els del hostel parlavam alla fora i venian moltes de nens cantan i ballan com boijos!nomes paravan si donaves una moneda...despres va venir aquet noi i li vaig demanar aiam si em deixava portar la bici..el vaig portar a fer una voltaa penseu que super complicat anava de una punta a laltre del carrer..em tenia que hanar coretjin ell..i els cotxes me anaven pitan..que ja es normal aqui.




Aquet cartell ma fet gracia! perque es veu aqui una parella fen-se una foto al tah mahal amb un mobil i tal..pero esque tenen el mobil al reves...quin exiit!
Aquesta tarda eh quedat amb en shoan per anar fer una llimonada amb gel!





6 comentaris:

  1. jajajaja aquest angles com el domines ehhhh jejejeje quantes sardinetes t'has menjat????

    ResponElimina
  2. nanuuu!!estic amb un mal d panxa importan..estic fen una ruta de uns cinc dies per aki pokhara al final no e agfaat cap guia..i anem jo i u na noia alemanya de 56 anys i mestaa cuidaan jejej els altres dies perfectes pero avui..tela iam si dema em trobo milloor daki dos o tres dies estare ja amb un poble mes normal i penjare fotos i tal k nian de mooolt bones!

    ResponElimina
  3. ueii caganer!! truuuuuuuuuuu!! que es guai la ruta que estas fent? hi ha neu per aqui dalt? aixo de noia amb 56 anys!! jajajaja que es mante molt be o que? practica fort!! vaa recuperat!!

    ResponElimina
  4. Oiiii pobret!! Aixo de la panxa... Les pasaras putes uns dies pero ja t'acostumaras i et tornaras inmune.
    Que guai sense guia, mes emocionant i autentic!!Es xulo aixo?
    Si si tu penja fotos i fes un escrit que estic encuriosit i impacient!!!
    Cuidat molt!!!! Pasa-ho genial!!!! Una abraçada de teletuvi!!!! Xddd

    ResponElimina
  5. Va joan que estem esperant fotos fotos!! ;)

    ResponElimina