dimecres, 14 de novembre del 2012

Nepal

Bon diaa!!ja he arribat a puesto ara estic a una terrasa de thamel menjan uns plats que encara noser que em portaran..el primer intent ja a sigut fallit..pensava que seria algu ben parit..i em porta un plat amb pistachos calents..ja eran bons pro cla..me imaginava unes costelles amb arros de la iaia!


Ahir, avui i dema son festa aqui a katmandu exactament no ser que celebren..el taxista tanpoc mua sapigut explicat i el poc que ma explicat no ho entes! fiquen moltes llums als carrers nens passan per les botiges cantan amb instruments demanan alguna moneda..fa molta gracia perque cantan cantan tothom rien..i els i donen la moneda i carden el camp d cop i esqueda la persona de la moneda..alla a vale...guay!

M'agradaria penjar mes fotos..pero quan he anat per agafar la tarjeta...no i era...sort que el meu amic gerard men va regalar unaa jeje!

Per cert el tema vols..i aixins bee, al principi a barcelona no em deixavan marxar perque no tenia vol de tornada ni de sortida del pais..po es va arreglar al final! despres tot hanat forsaa be algun borraxo al avio alguns crits i el amic del borraxo que li amagava el passaport laltre es rallava..i li donava les culpes als treballadors..vaia estavam entretinguts...estan bonisimes aquestes crestes!ara mirare si puc comprar un barret pel cap! que passa molt de aire!i una jaqueta que me la vaig deixar...vaaa ens veieeeem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada