dimecres, 28 de novembre del 2012

Nepal: parc natural Chitwan

Bon diaa!! això va super lent com sempre!
Ahir vaig arribar a Chitwan desprès de anar amb una parella de alemanys fins la estació de autobusos..que sort que vaig anar amb ells..perquè jo em pensava que era un altre lloc!
Arribem a la estació de autobusos i localitzo primer de tot quin es el meu, molts de nens amb bandeja plenes de crosants que fan molt bona pinta, però amb la mala experiència i decepció amb els crosants de aquí no en compro cap! sembla que portin molta xocolata però res..allò noser que es, però xocolata no!
Em relaxo amb una cadira..i ostra quina casualitat es presenten els catalans que em van salvar la vida al mig de la muntanya, i em van donar tots de medicaments per parar el mal de panxa!on aneu? a chitwan! uee jo tanbee!Fem un intent de asentar-nos junts al autocar però no cola..estan numerats..i no nomes això, sino que hi han dos autocars per Chitwan ells ja tenien les maletes al sostre i estaven al autocar etivocat!al final es van quedar alla i no va averi problema! al meu costat se assenta un noi Korea ben tapat!Quatre preguntes protocolaries!li vaig oferir kellogs i galetes que havia comprat, i ell em va oferir unes com de mantega bastan xunges que vaig fer l'esforç de menjar-lo.
Ja portem com quatre hores de autocar i en qualsevol moment arribarem, el cap comensa a donar voltes..i començo a pensar..ostres poca tas mirat ni la guia ni res..i els catalans ja tenen tot comprat amb un pack des de pokhara!buaa ara si que comensa la aventura, bastant cagat...tenia a la llibreta apuntat el nom del poble que tenia que anar però ni hotel ni res!ARRIBEM un piló de gent local allà amb papers de hotels per la gent que havia comprat pack tot inclòs! Jo nomes havia anat amb el bitllet de bus! El Korea anava igual que jo, però abans de baixar havia intentat preguntar-li que si tenia hotel i tal per anar amb ell..però feia 5 minuts s'havia despertat!
Baixem i ala que s'adonen que no tinc res...tenia deu persones al meu voltant seguin els meus passos!giru i vaig al altre costat..si si ells tanbe giren i venen allà on vaig! que si 500 rupies best price! que si aquest te lavabo..macagun dena..els catalans que se'n reien de mi...jo que feia bufff
Em giru de cop i em trobo el Corea que em diu tens hotel? no no cardem el camp de aquí! Quina sort penso!
Ens apartem del autobús i negociem algun preu amb algun altre venedor...però ja mes tranquil ament miru algun hostal a la guia i alguna recomenaciò total..que anem caminant fins al poble que estava 2kilometres, ens segueix algun venedor però veu que passem de ell, a mig camí marxa! Quedo parat amb la orientació del Corea mirant el mapa per situar nos diu el nord esta aquí...per tan si el sol esta alla el mapa esta al reves...i jo pensant collons...se orienta amb el sol...que ja ser que es pot fer..po vulguis o no..es un altre nivell!
Un cop instal·lats al Chilax Guest house per 2euros habitació amb wifi i "aigua calenta", anem a fer una volta per la zona..on anem a parar al mig de uns camps de arròs..trabasem unes cases..tot mol rústic..de pagès totalment!M'agrada molt el lloc tranquil..naturalesa..llocs per explorar..barato!tot travessant camps anem a patar a un Orfenat!jo noser si es el sisè sentit però ja quan veus algú es nota si es espanyol o no! i al orfenat ni havien dos! total que entro i aiam de on eren! i si si de Tarragona!
Estaven allà jugant amb la mainada, i ens expliquen que podem anar allà quan volguem a jugar amb ells, la idea m'agrada i ja se'm passa algun joc pel cap..jijiji
Aquí el senyor Lee amb la seva manta tèrmica! es el substitut per no portar sac de dormir! viatge amb una mochila super petita!ja vaig agafant apunts per treure pes a la meva!mireu a la foto la meva es la vermella i la seva l'altre!

 Aquest gust house cada dia al vespre encenen el foc! tenen un invent bastant interessant amb el diposit que hi ha just davant el foc..es per on passa l'aigua i poder tenir aigua calenta! aquí ni Gas Natural ni Repsol ni osties!
 Al vespre mentres estavam allà al foc fen unes patates..bueno intentant..se sentia molta musica i soroll! fins que no vaig aguantar mes i vaig anar veure que passava! estaven fent com uns balls de bastons molt semblant a lo que podem veure per aquí!
 Al mati em anat tranquil ament a veure com renten els elefants..on si volies et podies banyar amb ells, previ pagament de 100 rupies! entre el preu el elefant i que 200 metres mes amunt hi havia un cocodril prengent el sol! paso passo!






Hem anat a esmorzar mirem quatre llocs per llogar una bici i narii ens dirigim al Baby parc on es podian veure les cries de elefant!tot i que deien que a les 4 es quan arriben..ens trobem als catalans i ens expliquen que venian de allà! molt indignats per tot plegat!escrusions, hotel..etc! jo realment estic molt content!!em van explicar que sempre van per lliure, però al arribar de escursio dels annapurnes estaven rebentats i no tenien ganes de regatejar preus..ni buscar gaire res!tanbe es veritat!



 De camí al baby park de elefants que en dic jo...molt guapu ens trobem molta gent treballan el camp..moltes cases amb les seves cabretes, vaques etc! quan ja casi arribem veiem un lloc on hiha molta gent amb fum com si cuinesin algú! decidim entrar! i fem una fanta i unes patates..que aquí tens que anar al lloruu miru la etiqueta de caducitat ja feia varis mesos que estava caducat..i encara em deia que no passava res..i al paquet deia que valia 40 rupies i me la volia vendre per 70! i li dic i el preu que? oohh no això es el preu de fabricació o noser pas! tampoc em volia discutir per menys de 20centims però també em tocava els collons que enganyin aixins als turistes!
Desprès vam sortir a fora i vam estar amb tota la gent que estava preparant el menjar! era una família que estaven celebrant alguna cosa! no vaig acabar de entendre el que!jo allà veia molt de arròs i poca gent! ens vam començar a tirar fotos a nosaltres com si fóssim famosos! ben be una hora allà fen el micu! decidim marxar i li dic amb en Lee: tu pro vos dir que no ens podríem quedar allà a menjar?que jo tinc molta gana jaa!
Lee: oohh si ja mu an dit
jo:po quan tornem ja serà fred!
Lee: em quedat a les 3:30 (i tot just eren la una)
Anem a fer una volta per una mena de selva..que ami  no em feia gaire gracia anar..perque ens havian dit que es molt perillós sense guia! per la gran varietat de animals que hi han aquí..rinoceronts, tigres, elefants. etc etc jo anava mirant al meu voltant que no veies de cop un rinoceront corents cap ami...no em podia treure del cap la informació que un dia sem va quedar gravada al cap..que un rinoceront pot arribar a corre fins a 40km/h aixo es bastant mes ràpid de lo que puc corre jo! no estava tranquil allà!per tan li dic com a mínim anem amb la bici, que anirem mes ràpid! els camins cada cop eren mes estrets i tapats...amb basses d'aigua..tenia un pilooo de gana, fins que li dic..tu jo no vui pas sortir al diari digen que un Corea i un Català an mort perseguits per un rinoceronts! el vaig convèncer! girem cua i ens trobem dos tius i dona vingent direcció a nosaltres...ai festa ara ens faran crits..ens comenten que no hi havia cap perill que no passa res aquella zona..i deu metres mes enrere els sento comentar que un cagarro que hi havia alla terra! era de un rinoceront!
Tornem i ens quedem alla...que fem anem a dinar amb ells o un restaurant...i en Lee diu esque ami em fan po quan es posen tots al meu voltan!jajaj
No pero realment super acollidors i mooolt amables, arròs amb verdures, carn i bastant picant tot!




 Tornant em comprat un pollastre que ens a costat un piloo aconseguir-lo! em arribat a una casa i la agafat viu del galliner..i ja ens em començat a arrepentir...pobre! quant el veus allà viu..total que al final ja en tenia de pelats!no e entès perquè en volia matar un!ens a costat 5 euros tot el pollo!Així que avui a tocat barbacoa amb un noi de Suiza que em conegut pel camí..que estava al hostal del costat!també esta fent un viatge molt llarg!
I buenooo ara aquí ja son les 12 de la nit casii assentat sobre al llit! i dins de la mosquitera!demà no tenim gaire res planejat! segurament llogarem una bici i anirem amb el de suiza!vaaa arribaderchii

P.D. en Gomez segur que dirà que soc un caguetes...i tota la pesca...com si no el coneixes!

4 comentaris:

  1. Ets un cagetes!!!! Pero perque tens tanta por dels bitxos de la selva?? Ja que ets a la reserva, lloga un guia que suposu que val la pena, a de ser espectacular veure rinocerons i elefants salvatjes.
    Aquest pollo us a costat un ull de la cara, vaya tela 5 € i al nepal!!! Ara si tan pres el pel i no a davant de st esteve! Jijiji
    Apa disfruta i a cuidar-se!!! Salut

    ResponElimina
  2. Joan!!! ja menges amb les mans??? o encara estas occidentalitzat??? Recorda la dreta per menjar que l'esquerra es per altres coses un xic més fastigoses... jajajaja. Els rhinos de Chitwan estan mes que acostumats a la gent, jo fent el gamarus sola em vaig trobar un a tres metres de mi i cagada de por vaig sortir pitant, pero l'animal ni es va immutar. O estan drogats o es posen fins al cul d'encens!!! ;-)

    ResponElimina
  3. Si algu vol veure mes fotos! estan totes aquest link! totes les fotos fins al moment de nepal!
    https://www.dropbox.com/sh/c5f1029f8sstznr/Su8xGk-84m

    ResponElimina