dimecres, 21 de novembre del 2012

Nepal

Booon dia!! ja tornu a ser aqui!tenia aixo una mica abandonat perque vaig tenir que marxar a tota pastilla i no e tingut mes internet..!em situo estava al hostel i va venir una noia italiana que es diu juliaa i sen anava aquella mateixa nit cap a pokhara rapidament li vaig dir que men anava amb ella..estava fart ja tanta ciutat i tant de estres de la gent i tants de temples! tenia ganes de hanar a la montanya i fer algun trekking cosa que ella tambe volia fer!
aquesta noia es la julia

Jo m'havia estat miran escursions i preus pero eren una bastiesa 500€...el preu final em va dir 300€ (sense parlar dels 1000€ per hanar al everest...tranquilament cada preu de aquets podien ser la meitat..eren preus sense contrarestar ni comprar amb altres llocs eren el primer lloc que mirava i cla pim pam..TOTAL que decideixo marxar aquella mateixa nit cap a pokhara anem pita cap al hostal avisem a recepcio que marxem ja! que de aqui una hora marxa el bus el noi amb els ulls ben oberts deia why why? escales amunt cinc minuts la maleta apunt baixem!
El noi ens havia preparat el compte..ens havia contat dos dies de  nomes una nit que haviem estat..en principi tenia rao pel tema de que se surt a les 12 del migdia sino pages dos dies..
Po bueno ens vam voler agafar la rao i nomes vam voler pagar un dia una estona discutin..nosaltres que no teniam temps..deixem els diners sobre la taula i marxem agafem un taxi i anem a una estacio de autobusos amb un home que coneixia la julia molt trempat!
Agafem un autobus nocturn que ens portaria a pokhara i aixins me estalviava una nit de hotel i em movia a la mateixa hora! Viatjavam amb un bus local super xungu brut..tot lo que us pogueu imaginar! valia 4€ amb sotrats bots toot! i  a redera hi havia una noia rosa que dormia amb la boca ben oberta..que no es despertava ni per molts bots que fes el autocar..amb la julia deiem de dibuixarli un bigoti i ficarli una galeta a la boca!(nomes erem nosaltres tres de turistes) al final la vam deixar que dormis tranquila.
 Arribem al destí la julia tenia una seva amiga per tan tenia un hostal, anem cap alla i parlem aiam que fem i tal..i jo alla al mig que no men enterava de gaire res..la julia tenia ganes de estarse 3 o 4 dies per alla abans de comensar el trekking i jo tenia ganes de comensar el trekking ja!i la julia anava de un rollu molt de fumar porros i coses rares de aquestes TOTAL que us presento la nova companya de viatjes:



 La claudia una noia alemanya de 56 anys  que es dedica a fer com documentals per el mon! es directora (sembla que li agrada molt dir que es la directora jeje)
esta mol esbojarrada un fart de riure li agrada molt parlar!i molt iperectiva
Un cop decidit comensem a fer el moviment i de la maleta grossa nomes i possem el necessari per tan deixu el portatil roba d'estiu etc etc..!anem a comprar cuatre coses que ens feien falta duran la escursio com pastilles potabilitzadora per l'aigua i anem de pet cap a fer els permisos per accedir al parc natural i altres permisos tot sigin escuses per pagar en total uns 20 euros! alla amb els permisos conec uns catalans que durant aquets dies ens els trobem varies vegades!
De cami al trekking ens podem anar fen una ideia de lo ben perit que sera veient desde el bus unes muntanyes supeeeeer altes mai navia vist de tan altres i tan punxegudes!
Arribem al desti despres de dos hores de bus apretats com sardines al autocar...baixem i alla som:jo,la claudia..els dos catalans, i un noi australia en luke. Comensem tots junts la caminata i cadascu al seu ritme deseguida men adono que aixo s'haura de agafar amb paciencia...cinc minuts esperan la claudia tiran fotos....els catalans ja estavan a un kilometre total ens quedem jo la claudia i en luke..miran-ho positiu, me anira be per practicar l'angles!
















Despres de dos dies caminan! ens vam separar amb en Luke, i ja nomes vam quedar jo i la claudia..en Luke s'en anava direccio fer el que es diu ABC Annapurna base camp..deuria estar molt guapu, pero massa fred per mi!
el dia seguent a despedir-nos vaig tenir un dia horrible de mal de panxa gumitan fins a 6 cops! Quan ja no podia mes li vaig dir a la claudia aiam si li podia demanar amb un grup de anglesos si tenian algun medicament...que els que jo portava nomes eren per diarrea i...iboprofeno...els altres els havia deixat a la maleta del hostel.
Nomes vam aconseguir treurelsi una pastilla de vitamina C...doscents metres mes endavant va caure del cel tres catalans que resultavan ser metges ames! uaaa perfectaa!! em van fen una injeccio al cul, una pastilla protector de estomag i un suero per no deshidratar-me, una mica mes i ploru de la emoció(vaig milloran e ficat un accent i tot jeje)
Una hora mes tard..ja tornava estar igual de cuit gumitan..fred...pff un desastre fins que vam arribar com vaig poguer al hostal, alla vaig veure un lloc amb internet i mi vaig instalar perque feia dies que no deia res.
A la sortida del local hi havia chocolata...galetes..patates..i per rematar-ho bosses de HARIBO aqui si que ja vaig dir a tomar pel cul el mal de panxa el arroz bullit i tot plegat! vaig agafar-ne una que em va surtir per 4€ la broma i em sembla que va ser la solució al dia seguent ja no tenia mal de panxa!
Ens vam estar un dia mes alla aquella zona per acabar de recuperar-me i per veure una mica mes tot allo que era impressionan les vistes a 3.000 metres. El dia seguent estavam a davant la estufa on tothom si asenta al voltan per recuperar-se, i penja la roba molla per assecar-se i ja nomes quedavam jo i la Claudia i no teniam ni cartes..ni res per entretenir-nos total que va acabar passan aixo:

Vam agafar unes calçetes que hi havia alla penjades assecan-se..jo no voliaa pero la Claudia insistia molt!per cert nosaltres estavam a la habitacio numero 3 per precaució




Aqui un missatge de la Claudia per la meva mare preferida!jejeje
Bueno ara estare segurament uns dies mes aqui a pokhara i fins el dia 5 cap a kathmandu i de kathmandu cap a la india que tinc pensat anar per Rajastan, Veranassi, i amb un cop de tren cap al sud a veure alguna platja! maxim dos setmanes i despres cap a Tailandia!

Alejooop!pim pam pum pum batec garrotxi!jeje











4 comentaris:

  1. Quina pasada!!!!! En aquesta foto es veu que la Claudia es la teva companya ideal!! Jeje Molt xules les fotos, i l'explicacio de 10!! Jijiji pero em falten les anecdotes del cami...
    Apa segueix aixi provocant enveja!! I a passar-ho be!!!!! Salut i cagarrines!!
    Ahh per cert cuida be la guia Xdddd

    ResponElimina
  2. JAJAJ oitant! uns anys mennys i bueno!! ;) el millor del bloc de moment és la paraula gumitan! ajajajaja

    ResponElimina
  3. Ets unic!! Has triat la companya molt democraticament!!! Jajaja. i lo d les calcetes tambe te firma propia... en gerard te rao comences a fer enveja... pero sana!!! Hidalgo

    ResponElimina