dissabte, 24 de novembre del 2012

Nepal: japan boy!

Good Morning!! me plantejat tres o cuatre! reptes ahir mentres pujava una muntanya per fer un repte!! la primera es algun dia penjar alguna entrada al blog totalment amb angles...pero ho deixare per un altre dia perque estic molt verd!
L'altre repte es aqui com esta tan barato les coses...i les coses estan fetes forsa de cualsevol manera!havia pensat en organitzar una mini carrera com puja una muntanya o algu aixins simple, pot semblar algu exagerat pero es realment simple, evidenment per fer venir gent tindria que fer algun premi economic pero aqui amb 30 o 40€ es un dineral! tambè deu ser el monuu de corru que em fa venir aquestes ideies! Quant estigi al païs adequat amb la gent adecuada, ho farè! He dit tres o quatre reptes..deixem-ho amb dos!jejeje
Abans de ahir al vespre va instalar-se un japones a la habitaciò, que parlava l'angles forsa com jo!pero ja estava al seguent nivell! ja havia deixat el level tarzan enrere! Tot parlan vam quedar per el dia seguent anar al mati a comprar uns bitllets per tailandia, i jo l'acompanyaria perque d'aqui uns dies jo tanbe mi plantare alla, i me interessava veure preus i com funcionava i tal..abans de sortir cap alla vaig mirar per internet aiam quan estavan els preus..mes o menys uns 250€..pero noser aquet noi japones que em feia pensar amb el meu pare...perque per cinturo tenia els cordons de les sabates...jeje
Bueno dons anem a veure agencies de viatjes!pensava que volia comparar amb diferents i tal..però no..la primera que entra compra el billet va comprar-lo per 280€ fent tot de moviments estranys..com el noi es va emportar el seu passaport vint minuts a fer unes fotocopies...i despres sel va enportar amb ell per poder pagar amb efectiu..perque amb tarjeta li tenia que cobrar una comisio de 5%....i dic jo..i la comissio que et fa el banc a tu de 4€ que la pagara el de la botiga?
Jo crec que el japones es va etivocar comprar-lo sense contrarestar amb altres llocs el tema de les comissions etc..mes tard ho vaig buscar mes be, aqui al portatil i vaig trobar vols per 180€ es la meva opinio namas!!.
Comensem a caminar narii primer inten comensem intentan voltejan el llac...fallit em de anar per la carretera que ja haviem intentat evitar...pero es veu que es inevitable, pel cami ens creuem amb motchilers que van en busca dels permisos per comensar el trekking, gent oferint photos carnet etc!
Jo vaig miran les botigues de menjas..que noserque passa pero tinc una gana ultimament nomes de menjar merdes..bosses de patates..xuxes..porto dos setmanes miran-me el tubu de pringles..pero es molt...car! se que al final acabara caiguent pero em faig el dur!
 Arribem a un pont i preguntem a un bon home que sense problemes ens diu on tenim que hanar!cada cop estem mes lluny del turistic..tot encara mes brut la gent netejan la roba al riu..i enves de penjar-la algun lloc la deixen sobre la gespa.


 Aqui aquesta abella no sembla gaire res...pero es inmensa!i pujan al temple algun tros el vaig tenir que fer pujan escales de tres en tres que pasaban abelles del tamany de un ocell jejeej
Cami de tornava baixan per agafar el barco, ens va costar tres euros travessar el llac, sort que vam poder captar la noia anglesa, i ens va sotir mes barato!sempre 




A la tarda vaig anar a fer un iogurt amb talls de platan i un raig de mel! suupeeer boo! em sembla que en tornare a fer un altre ara aquet mati! val 1€..aqui els preus esta tot descomensat! com pot valdre un yogurt un euro i la habitacio per dormir dos euros..coses molt rares!! vale que es un lloc turistic lo del yogurt..pero noser..
Al vespre vaig anar a fer una volta i vaig passar per una llibreria forsa gran..on hi havia una seccio plena de guies de viatje de tot el mon per 300 rupies al final em vaig comprar el llibre del petit princep per aiam si me espavilo amb l'angles!
Ara mentres escribia el blog hi havia un noi de nova zelanda molt amable que sempre parlem una estona al mati i fa l'esforç de entendrem!diu que ja sem enten..pero noser jo...diu que jo parlo mes be l'angles que ell l'espanyol..pro clar nomes sap dir FIESTA BRAVO TORO VIVA jeje, tambè ma dit que m'haniria molt be estar uns mesos per australia i agafaria rapid, ma recomenat un llibre que realment sembla super interesant de un noi que es va escapar de una presso de alta seguretat de australia i va fugir a mumbay alla es va amagar un carrer i va estar una temporada tanbe va estar a la preso de la india i que amb les amistats que va fer alla els somriures de la gent es va anar fen persona, deixan les droges fora sen va hanar afganistan amb els muyahidines...bueno tota una aventura molt interesant degut que es en fets REALS el problema es que el llibre te 1137 pagines super gros! intentare llegir-lo pero no prometo res, el llibre es diu: SHANTARAM escrit per Gregory David Roberts per si algu s'anima! val molt la pena
Bueno jo avui fare una llarga caminada fins al centre de pokhara lluny del llac i lo turistic fins arribar a unes coves de ratpenats molt grans!per les fotos que e vist sembla que val la pena!
pim pam pum pum batec garrotxi!

2 comentaris:

  1. Al japones no li vas posar les ulleres? Oh...! :(
    Jajaja!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje no aquet no! aviat les tornare a treure!ara fa dies que res d res!

      Elimina