diumenge, 25 de novembre del 2012

Nepal: Dia productiu!

Booon diaa!! ahir tenia una mica de mala conexio..i avui igual..me posat amb un cibercafe...sere forsa breu!tot i que m`han passat moltes coses!ahir vaig anar a veure unes coves plenesss de ratpanats..pero les vaig veure a tot hostia ben emprenyat perque em pensava que m`havian estafan amb el preu de la entrada..pero al final va resultar que no..
 Tot anant de cami a les coves..travessant tot pokhara anava veien tot gent trabellan! moolt interesant per que veies tots els oficis! aqui aquesta foto es veia el de mecanic! al torn, enves de rellotge comparador, per veure si estava centrada la pesa (aixo no es una falta, es perque no tinc C trencada)feien servir un fil ferro!interessant!
 Aqui algu semblant a la meva professio! aqui feien etiquetes, aquet nen em va fer molta gracia perque pobret no parava de moure les cames amb una ma al telefon i l'altre al paquet..s'estava pixaan em be a veure aiam que necessitava i li dic corre al toileet que tu faras a sobree!!em van ensenyar una mica on feien les etiquetes era un plotter bastan gran!
 Aqui tenim el senyor fuster!a la acera del mateix carrer ho feia!
 I batua l'olla aqui arriben els ratpanats!la cuestio va ser que em pensava que m'havian cobrat 700 rupias per veure aixo la volta de 20 minuts la vaig fer amb 5..total m-havia etivocat jo..
 Aquet nen mel vaig trobar del cami de tornada! va agafar el gat i el portava com un drap pobret...i el gat que volia marxar i poca el deixava!em va acompanyar ben be casi fins el hostal!!
 I aixo ja es avuiii!!a set puder el dia mes productiuu de toootsss me despertat ben aviat! i e rentat la robaa le anat a penjar al teulat! i nari primer de tot me carregat la moxila! i me proposat comprarme una samarreta perque les que tinc es repeteixen..vaig agafar dos de brum brum i sembla que cada dia porti la mateixa samarreta..que per cert te bastan de exit per aqui la samarreta et creues amb gent i van dien Brum brum brum brum! jejeje.Quan e atrevassat tota la zona turistina e arribat ja a les afores amb mes tranquilitat..i a davant meu i teniaa un noi que casi es fot una castanya a terraa!! i li dic altantuuuu
Vols que et fagi de guia?I em respon tu de guia? jajaj un tiu molt ben parit em anat parlan i total anavam al mateix lloc!a la muntanya de sagaranpa o algu aixins es deia! ara no men recordo em estat parlan tot el cami.
Ma comentat que tenia unes cabanyes que les llogava per 30 euros al mes!Ahir em vaig trobar un espanyols que en pagavan 200 euros al mes..totalment luxos i tal..
Amb Darbaaaa el noi que li feia de guia suposadament pujem sense parar a tota hostia i li explicuu la ideia de fer una cursa, li sembla fantastic molt bona ideia la unica cosa que faria es enves de donar un premi economic, ell donaria un sac de arroz o algu similar. M'ha semblat fantastic!Despres ma convidat a casa seva a pendra un masala Tea es com un te de llet! es bastan bo.M'ha passat una cosa..estavam alla parlan..i s'em a escapat un pet!jajajaj a set com un moment magic perque no podia donar escuses a res...ni trons ni animals al voltan..nomes estavam jo i ell!
Tanbe em parlat sobre preus de les coses..per exemple ells pagavan 5euros cada tres mesos  per la electricitat! per cert l'he fitxat per el batec Garrotxi! ma dit que de tots els turistes que puja, jo es el unic que no podia seguir!un tiu mol ben parit!
E acabat de arribar a dalt solt! i em volien fer pagar per veure un monument!!nops! e tornat a baixar, i al primer restaurant m'asento a una taula a la sombra! hi havia una parella asentada i deseguida em fet el protocol de where are you from? resulta que la noia era chilena i el noi de barcelona i per rematar-ho estavan viatjan durant un any i tanbe avian deixat la feina, i sen anavan cap a la india els mateixos dies que jo!! s'em estavan acumulan les preguntes quan m'han dit tot aixo! em estat un pilo de estona parlan..pero el seu viatge era bastan diferent al meu en el sentit que despres sen anavan cap africa del sud..i el sentit economic jo estic pagan dos euros la nit..ell en pagen uns 15..tanbe s'en van a la india amb avio pagan uns 100dolars..jo pagare maxim 10dolars..el noi era catador de vins..i la noia com professora...
PUM PUM BATEC GARROTXI
         
 Ells estavan fen una ruta amb bici en aquells moments!total que ells van cap un cami! i jo cap al altre!!! deseguida me trobat amb una dona de Austria la ISA molt amable i tanbe se l'hi notava que el angles no era la seva llengua habitual..ens em perdut una mica pel cami de baixada..i ma donat cuatre consells per la india i tailandia..ja que ella ja els a visitat!
Un cop ens hem despedit me anat a comprar un billet cap a chitawan el parc natural mes importan de nepal! fora monuments! mes naturalesa! tanbe me comprat un brasalet bastan wuapuu e conseguit baixa de 250 a 100 rupies i segur que encara e pagat masa!
Per tan dema al mati a les 7:30 men vaig direccio chitawan i passare alla si tot va be! una setmana fins pude hanar cap a kathmandu i agafar el visat cap a la india!
Ara men vaig a sopar a un lloc on vaig anar ahir el Asia tea House fan com unes calzones amb verdures per dins super be!vaig coneixer uns de Estats units ahir i vam compartir plat..jo els vaig donar del meu i ells em van donar unes voles com de crep amb xocolata desfeta per dins...MOMO pero de xocolata!
SENTO ESCRIURE TANT MALAMENT pero esque tinc molta presa avui! Una abrasada!!

2 comentaris:

  1. jajajaja escriure malament??? Jijiji que dius? Si sembles una barreja de wikipedia amb enciclopedia catalana!!!! Que be!!! quin pilo de gent vas coneixent, i per el que veig encara t'entens bastant be amb angles, continua aixi, i ja veuras com la reserva que vas a veure estara super guai!! Amb el rinocerons i algun mono al que li estiraras la cua!! Xddd petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si aixo de les faltes no ser si u arreglarem mai..quan vagi mes rapid u fare pk un cop a carregat les fotos tarda mija hora..ja nomes tinc ganes de apretar publicar i avall!

      Elimina