dijous, 22 de novembre del 2012

Nepal: dia estrany

Avui a comensat el dia ben d'hora nan a buscar un altre hostal, aiam si en trobava un de ben barato..i ne trobat un per 2euruss amb wifi, que va fatal pero es com tots una caca.
Un cop le tingut negociat me anat a treure les maletes i e canviat de residencia com un cargol! He anat a llogar una bici la mes barata esclar..ma surtit per un euro i mig tot un dia..pero auria de aver agafat algo mes bo..perque s'ha fet molt dur!
Men e anat a fer una volta per tota una vall rollu les hostalets pero sense coperativa ...
El paisatge no era pas gairee maku els camps eren ven secs i anava sol amb bici el sol picava al clatell..fins que me trobat una noia que estava alla com meditan, me intentat comunicar pero a set breuu! E continuat uns 7kilometres i quan ja estava per tornar me trobat amb la noia de abans i em continuat junts un tros mes! em anat a veure un poont i he apres que bridge vol dir pont!..despres me trobat com un plaat fet amb fulles mol artesanal i me entretingut alla fen com una barca amb una vela..la noia ma dit que si era enginyer o algoo...molta caloor mes calooor molts de bots, cotxes pitan, els brasos carregats  el cul estallat...la bici una merda!

Tornan ja me despedit de la noia anonima que no men recordo com es diu pero que era francesa sa quedat a mig cami. Jo e continuat i me parat a menjar una pizza que estava cansat de salsetes picants que fan venir mals de panxa i pets!
E tornat al hostal i me rallat bastan perque no s'habia que fer i tenia un pilo de dies per endavant fins katmandhu i veia que passava el rato..bahh tornu agafar la bici i faig una volta per la zona..me trobat una tipica atraccio nepali.

.per els nens petits alla me estirat..i e comensat a llegir un diari angles que avia agafat per estudiar i marcar les paraules que no s'havia per despres buscarles...an comensat a venir nens i nens i em miravan amb cara de curiositat pero de vergonya..nomes un sa acostat i sa asentat al meu costat...li e deixat la llibreta perque fes dibuixos i tal..i ma fet un peto a la galta..i m'anava estiran de la ma que anes a casa seu, fen el gest de com per beure algo..jo lie dit que no rien! a marxat corrents i a tornat amb la seva mare..i ma dit que si volia anar a casa seu a pendre un te! em anat alla i amb dos pots d plastic l'hi he fet un telefon tipic d aquets del fil i el nen estavaaa super feliç!
El noi tenia una descapacitat! super carinyos el nen!es pares mol amables man ofert un tè que em feia molta llastima dir-lis que no, per no tornar agafar un mal de panxa..total que mel e begut era prou bo!
Els pares treballavan a una agencia de trekkings! i el home era un guia! i ma dit cuatre rutes que puc fer aquets dies..i amb un moment ja ma marxat els dubtes de que fer!sem ha girat feina! me anat a comprar un planol i ja u veia tot mes clar! avui a servit per apendre a ser mes positiu i agafar-se les coses de una altre manera!
Al vespre me trobat a uns anglesos que man dit per anar a sopar..va be per anar agafan angles..pero es una merda ben grossa perque no pots dir gaire res! aixo del angles avui ma rallat bastan al final me proposat estudiar una mica de angles abans de anar dormir cada dia! fins avui sa acabat una abraçada que sem a adormit la ma dreta i la esquerra ja comensa...si veieu faltes ja sabeu que es..
Estic a una habitacio amb tres xinus! ara arribat un que ma fet molta gracia perque me sentit super identificat amb ell perque xerra el angles igual de perfecte que jo!ma fet molta gracia! jejeje

8 comentaris:

  1. Quina pasada!!! Aixo de dia extrany... Bueno, jo l'hi veig un toc magic en el moment perfecte, t'han obert els ulls quan estaves una mica baix d'anims i moral. I aixo de que et convidin a una casa i veure la gent com viu i t'obrin els braços a de ser marevellos!!!!!!!
    I aprofita amb els nens per pasar-to be i riure que en moments aixi et donaran vida, encara que sigui anar a comprar 4 caramels i repartir-los pel carrer.
    Cuidat la panxolina!!!!! Salut!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja estic recuperat de la panxa!tot i que dema ja vurem..pk avui e menjat coses rares..

      Elimina
  2. Joan, has de regatejar millor!!!!
    EL meu oncle m'explicava que ell vivia sempre que podia a casa de la gent. Tothom el convidava!!! Són molt bona gent aqui...
    Però quan anava d'hotel, pagava menys que tu!!! jajaja
    Una abraçada ben forta!
    Yoli

    ResponElimina
  3. Ostiaa que ven parit!! Aquests columpios gegants semble ktinguis que sortiir volant!.tu i quines rutes tan dit +? La alemanya ja marxat? Molt guais les fotos! I les ulleres trionfent jajaja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. nian moltes! fins i tot amb bici!pero es car amb bici!molta gent fa el de els annapurnes..pro passan a 5000 metres els meus ditets no estan preparats x passar perellons!

      Elimina
  4. Ostiaa que ven parit!! Aquests columpios gegants semble ktinguis que sortiir volant!.tu i quines rutes tan dit +? La alemanya ja marxat? Molt guais les fotos! I les ulleres trionfent jajaja!

    ResponElimina
  5. Ohhhhh!!! Molen aquestes historietes.
    Un petonet
    Llagri

    ResponElimina