divendres, 30 de novembre del 2012

Nepal: relax al chilax!

 Bonesss de nou! ahir vam anar amb bici un altre cop! esta bastan guay! tot i que a la tornada et que el cul maxecat amb aquets camints!estic forsa estallat!Vam visitar una escola, on el suposat director ens va rebre amb els brasos oberts, ensenyan-nos tota mena de detalls, la biblioteca i les diferentes clases, desde els mes grans als mes petits!
Em va sobtar que no tinguesin profesor a la clase..almenys algunes! ells mateixos anavan fen la feina que els i deia el director suposo! Me imagino que anava passan per les clases!
A la foto es veu uns balls que ens van fer improvitsats!Aqui el jovent tenen molta facilitat per ficar-se a ballar i cantar la canso del PIRIRIRI que engancha molt per cert!

 Arribem a la suposada jungla!que el dia anterior, aviam anat pero amb la por al cos!vam repetir i la veritat esque bastan guapuu nomes de arribar i aparcar les bicis fem vint metres! i ens trobem una familia de bambiss ben motivats! Poder soc jo..pero veia que en feien  un gra massa! miran la bruixola...miran el sol...la posicio..nomes els i faltava ficar el dit a la boca i mirar per on bufava el vent!Quant s'em va acure la gota va ser quan ens vam trobar un llam de cagarro i la noia francesa la jessica diu aixo...mmm (toca  amb el peu) aixo 3 dies..jejejej jejej apartir de alla vaig veure que allo no era una broma! per tant em vaig agafar la gorra i la vaig girar al reves amb la bisera al coll! i em vaig mollar les selles amb saliva!Perfecta ja estava apunt per montar un rinoceront!
Els arbres alguns eren molt guapus! i vistes al llac que s'emblaven sortits de una pelicula!Anavam amb molt de cuidado de fer el minim de soroll, aiam que consegiem veure! vam poder veure:dos families de bambis, un porc senglar, i un cocodril! Per el cami trobavem molts de guies amb els seus clients que ens preguntaven tots on eren els nostres guies..en Lee que tenia els rasgos mes asiatics li deiem que ell era el nostre guia, pero no colava i ens deien aixo, que no es podia fer i ens preguntavan on dormiem. Po la veritat pagar 30 o 40 euros u trobu accesiu!vam estar maxim dos o tres hores a dins el bosc..i despres vam anar a veure el criadero de elefants!

 Tornant vam poder veure el sol solet!esta molt guapu poder anar amb les bicis..i parar alla on vols..i quant vols..!
 Jo quedo acullunit amb els Chinos! porten casi tots dos cameres amb un objectiu de un pam i laltre dos pams! sembla que sigin tots de alguna revista o algu..i aquet pobre nanu..hi havia moment que estavan tres chinos amb camares de un pam! a un pam de la seva cara! o trobo  una mica aixins poc natural..
 Avui el dia a set menys productiu!pero tambe va be relaxarse un mati..estudiar una mica de angles..jugar una mica de badminton i pensar aiam que farem aquesta vida!

Despres de molt pensar-ho me canviat de posicio!

 No ho veia pas clar per tant! me ficat entrevesat!i e fet una migdiada matinera!
 A lo que quedava de mati, em anat a veure la estacio de autobusos!com arribaven els turistes i passavan el mal trangul que vaig pasar jo. Just al costat hi ha una botiga que fabriquen tot de coses amb paper, es mes! el paper el fan ells, ens an ensenyat on el fan i guau! el fan amb troncs de plataner m'ha dit. Fan caixes, sobres, fulls, marcs per fotos..etc!
A la tarda hem anat a jugar amb els nens al orfanat! passa, que es veu que estan de examens! i quan hem arribat em agut de esperar que acabessin les classes..i em pugut maxim fer un partidet de futbol..jo habia arribat ben motivat per fer quatre jocs de cucanya!
 Al vespre em sopat uns bons nooodles al estil corea especialitat d'en Lee, que per cert no hiha dia que no menjem patates de aquestes fetes al caliu! super bones! les de avui eren suposadament dolçes!molt bones!
I res jo men e anat a veure una exibicio que feien de dançes al mig del poble! ma estranyat que no fesin pagar..per tan res cap a dins!me asento..en Lee sa quedat al hostal estava taired! Feien balls de bastons molt semblants als de aquii, molt guapo per cert! anaven a tota ostia!Despres a vingut lo millor de tot quan han fet com una obra de teatre..tanpoc era una obra de teatre..era una danza..que ballavan una dona i un home..la dona anava amb una faldilla i anava fent voltes i fent voltar la faldilla amunt i aball..i el home..feia MOLTA MOLTA gracia! perque portava com un cuixi a la panxa..i anava fent cops de meluc endavant! i cada vegada que la dona aixecava la faldilla ell corria redera de ella per veureli el bordat! he rigut molt!

 Aquesta danza amb el foc ha estat molt ben guapa!llastima que a durat molt poc!hi han quedat unes fotos ben parides!Feia anar el pal cada vegada mes rapid, fins que s'ha apagat de lo rapid que anava!
La danza final no tenia perdicio!un cop acabada la gent del public s'ha anat animant a pujar a ballar..primer els locals que els i encanta ballar! no tenen cap problema!i en especial a pujat un turista..que buaa que boo! no sabria com descriure els moviments que feia! ho donava tot!Feia tota la pinta que aquell tiu tenia que ser molt ben parit! hi ha agut un moment que ha fet la vertical i tot!Pensava bueno tu aquets si que su mereixen..aiam quan faran pagar a la sortida? i no no res de res! sem a fet estrany!
Dema tornarem anar a veure les danzes de aqui la zona! que lie explicat amb en Lee i lie fet una mica el ball del noi que mirava sota la faldilla! i despres li han vingut ganes de anar-hi!

I res mess! tu que aqui es tardisim i dema llogarem una bici tot el dia a explorar una mica aiam que trobem! bona niit!

5 comentaris:

  1. Hauries d'haver fet algun vídeo per veure com ballen o quin tipus de ball faann!! gran fallu!!! o en vas fer algun? :D:D:D

    ResponElimina
    Respostes
    1. la veritat eske si!pero no donava al abast que si fer la foto amb flaix o sense!pk no es veia res!aixo dels balls de bastons..aki tanbe es piken els dits.algun va marxar amb el dit calent!

      Elimina
    2. Aixi veig que a tot arreu és igual!! tots els bastoners som iguals, siguem d'Olot o de Nepal! jaja

      Elimina
  2. hahahahahaha!!! QUines aventures! ajajajaja
    Ja t0imagino a tu volent pujar a ballar tb!
    Per cert.. què tal amb el cocodril? el vas saludar i tal i tal?

    ResponElimina